درود بیکران ایزد منان را که توفیق خدمتگزاری به شهر و دیار عزیزم قره آغاج را به من عنایت فرمود.
از بدو توفیق خدمتگزاری ، هدف اینجانب  و همکارانم توسعه ی پایدار و همه جانبه‌ی شهر  و خدمت به همشهریان  فهیم و صبور قره آغاج بوده  و نیک می دانستیم که جز با جلب رضایتمندی و مشارکت مردم تحقق این مهم امکان پذیر نخواهد بود
.


امروز همگام با ملت و همراه با سياست هاي اصولي دولت پاسخگو و مطابق با معيارهاي روز ، عزممان را جزم كرده ايم گامهاي بلندي جهت عمران و آباداني شهر برداريم. اگر چه در ابتداي راهيم اما با توكل به پروردگار يگانه و ياري خالصانه شهروندان عزيز و مسئولين بزرگوار چشم انداز راه را روشن و كارساز ، ارزيابي نموده و به مصداق « الاعمال بالنيات » اميدواريم كه خداوند توفيق عمل خالصانه و خيرخواهانه را برهمه دست اندركاران مجموعه شهرداري ارزاني بدارد و به فضل و عنايت حق تعالي عشق و  شور خدمت را استمرار دهد.

برای تحقق این امر مهم همکاری و همراهی همشهریان عزیز، قطعاً موجبات دلگرمی و عزم جدی مجموعه شهرداری خواهد بود . چرا که پشتوانه هر موفقیتی صداقت و اعتماد متقابل می باشد بر این اساس بنا داریم با  شفاف سازی و اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته در شهرداری ،  بتوانیم اعتماد شهروندان قره آغاج را جلب و در حد توان و امکانات موجود ، برای رشد و شکوفائی و آبادانی شهر عزیزمان قره آغاج  قدم های مثبتی  برداریم .

از ذات احدیت مدد می جوییم و از یگانه معبود هستی در راه خدمت به شهروندان صبور و فهیم کمک می طلبیم . امید آنکه همچنان اراده اش بر بقاء این توفیق استوار ماند.

                                           لازمی   -    شهردار قره آغاج


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0